Obchodnícke zručnosti

Cieľ programu:
Naučiť sa, čo potrebuje obchodník pre prácu, ako vedieť komunikovať so zákazníkom, vedieť, aké typy zákazníkov môže stretnúť

  • Osobnosť pracovníka obchodu 
  • Schopnosť počúvať
  • Schopnosť klásť otázky
  • Schopnosť presvedčiť
  • Námietky a reakcie na ne
  • Spätná väzba
  • Empatia
  • Konflikt
  • Stres
  • Biologické hodiny
  • Obchodné rokovanie
  • Metóda Ja-Ty-MY
  • Kto je náš zákazník?
  • Typológia zákazníkov
  • Sebavnímanie a sebaocenenie
  • Akčný plán

Chcete zlepšiť svoje manažérske zručnosti?

V prípade záujmu ma prosím neváhajte kontaktovať na tel. č. 0903 435 303 alebo mi napíšte

Chcete zlepšiť svoje manažérske zručnosti?

V prípade záujmu ma prosím neváhajte 
kontaktovať na tel. č. 0903 435 303 
alebo mi napíšte

Dovolíte nám používať cookies?

Cookies sú údaje, ktoré prehliadač ukladá pri prezeraní stránok. Bez nevyhnutných cookies by stránka nefungovala. Analytické pomáhajú zlepšovať obsah nášho webu. Vďaka personalizovaným cookies prispôsobujeme stránku priamo pre vás. Marketingové používame na účely marketingu a cielenie reklám. Váš súhlas je pre nás dôležitý, aby sme vám vedeli ponúknuť čo najlepší obsah.